Etusivu ›› Uutinen ›› Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailut käynnissä Mikkelissä
18.5.2016 - 13:20
Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailut käynnissä Mikkelissä
piir.jpg
Mikkeli sai viime vuonna valtakunnallista näkyvyyttä, mainetta ja kunniaa, kun Miset Oy:n uuden yrittäjän kasvusopimus ja Solmu-projekti pokkasivat kultaa kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuissa. Nyt kuntamarkkinoinnin titteleistä kisataan parasta aikaa Mikkelissä 18 - 19.5.

Tapahtumassa on SM-kilpailun tulosten julkistamisen lisäksi muun muassa asiantuntijaluentoja ja case-esimerkkejä eri puolilta Suomea. Mikkelistä asiantuntijaluennon pitää kaupunginjohtaja Timo Halonen väitöskirjansa aiheesta, maineen merkityksestä alueen menestykselle. Lisäksi tapahtumassa esitellään Mikkelissä ja Mikkelin seudulla toteutettuja hyviä markkinointikokonaisuuksia.  

Taas etsitään Suomen parasta kunta- ja aluemarkkinointia

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu on jo kymmenen vuotta kerännyt innovatiivisia ja tuloksellisia markkinointitekoja, palkinnut kymmeniä ansiokkaita toteutuksia, levittänyt ideoita ja osaamista. Vuoden 2016 Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun voi osallistua ainakin osittain vuoden 2015 aikana toteutetulla markkinoinnilla. Oleellista on osoittaa markkinoinnin tuloksellisuus. Kilpailussa on vain yksi sarja, jossa jaetaan kultaa, hopeaa ja pronssia sekä mahdollisia kunniamainintoja. Jo kilpailun loppusuoralle shortlistalle pääsy on arvostettu saavutus.

SM-kisaan voivat osallistua kunnat, seudut ja alueet sekä kuntien omistamat ja rahoittamat organisaatiot. Mainostoimistot voivat osallistua kilpailuun yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tuomaristo arvostaa pitkäjänteistä markkinointia, joten samalla aiheella voi osallistua kilpailuun useampanakin vuonna. 

Voittajat palkitaan Piiri-verkoston yhteistyökumppanien räätälöimillä mediatila- ja kampanjapalkinnoilla. Yhteistyökumppanit ovat Helsingin Sanomat, MTV3, Otavamedia, Kuntalehti ja Kommuntorget.

Aiheeseen liittyvää