Kaupunginhallituksen avustukset

Kaupunginhallituksen avustukset ovat haettavissa 8.12.2017 asti!
 

Mikkelin kaupunki on uudistanut avustusperiaatteensa syksyllä 2017.

Uusien avustusperiaatteiden mukaan avustuksia haetaan ensisijaisesti hyvinvoinnin ja osallisuuden, kaupunkiympäristö- sekä kasvatus- ja opetuslautakunnalta. Kaupunginhallitus voi poikkeustapauksissa myöntää toiminta- tai kohdeavustusta niille yhteiskunnallisesti merkittäville tahoille, jotka eivät kuulu aikaisemmin mainittuihin avustettaviin toimijoihin.

Lue kaupungin uudet yleiset avustusperiaatteet tästä.

Kaupunki myöntää vuosittain avustuksia rekisteröityjen järjestöjen toimintaan kaupungin elinvoimaisuuden, kaupunkilaisten hyvinvoinnin ja ympäristön vaikuttavuuteen sekä työllisyyden hoitoon. Avustusta voidaan hakea järjestön toiminnan perustehtäviin, vuokraan, ohjaajakuluihin ja niistä toimista aiheutuviin kuluihin, jotka edesauttavat järjestöä toteuttamaan kaupungin strategisia tavoitteita.

Toimintaohjeet

Avustus haetaan sähköisesti

1. Avaa hakemuslomake verkosta.

2. Tunnistaudu palveluun henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.

3. Täytä lomake ja lisää tarvittavat liitteet.

4. Tarkista ja lähetä hakemus.

5. Saat päätöksen hakemukseen sähköpostilla.

Mikäli joudut jättämään hakemuksen täyttämisen kesken, muista tallentaa se. Pääset jatkamaan hakemuksen tekemistä kirjautumalla palveluun uudestaan.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä ja tarvitset apua lomakkeen täyttämisessä, asiointipiste (puh. 015 194 2100) on apunasi. Muistathan, että asiointipisteellä on käytettävissä myös asiakaspäätteitä hakemusten täyttämistä varten.

Toimipisteet

Mikkelin kaupungin asiointipiste

Kaupungin virastotalolla oleva asiointipiste on kaupungin ylläpitämä julkisen hallinnon yhteinen asiakaspalvelupiste.